FANDOM

Śmiertelnie dobry plan
Sezon 1, Odcinek 7
Alex episode (7).jpg
Data emisji PL: 14.04.2012
Reżyser: Robert Wichrowski

Krzysztof Lang Sławomir Fabicki

Przewodnik po odcinkach
poprzedni
Morderstwo doskonałe
następny
Pierwsza nagroda
Śmiertelnie dobry plan - siódmy odcinek sezonu I Komisarza Alexa i 7 ogółem.

StreszczenieEdytuj

Nad ranem Marta Lipska odkrywa w swoim mieszkaniu zwłoki Uli Bednarz, która pracowała u niej jako pomoc domowa. Dziewczynę ktoś udusił. Przez całą noc Marta oglądała mecz u sąsiadów. Jej mąż wyjechał w interesach do Londynu. Pierwszym podejrzanym staje się były chłopak Uli. Po zerwaniu groził dziewczynie. Bromski jedzie do salonu motocyklowego, w którym pracuje podejrzany. Chłopak usiłuje zbiec na motorze. W trakcie pościgu powoduje wypadek. Nieprzytomny trafia do szpitala. Tymczasem z Londynu wraca Rafał Lipski, mąż Marty. Potwierdza wersję żony. Na nagraniu monitoringu miejskiego widać numery samochodu, który stał przed kamienicą, w czasie zabójstwa Uli. Bromski jedzie do mieszkania mężczyzny, na którego zarejestrowano auto. Znajduje tam ciało zamordowanego właściciela. Mężczyzna był notowany w policyjnej bazie. Alex znajduje u niego biżuterię ukradzioną Lipskim i klucze do ich mieszkania. To dowód, że mężczyzna zabił Bednarz. Zrobił to na czyjeś zlecenie. Policja kontynuuje śledztwo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki