FANDOM

Marek Bromski
KAMarek.png
Główne informacje

Płeć:

Męska

Kolor włosów:

Blond

Kolor oczu:

Niebieski

Zawód:

Policjant (komisarz)
Związki

Przyjaciele:

Alex, Lucyna Szmidt, Ryszard Puchała itd.

Pupil(e):

Alex (były)

Współpracownicy:

Dodatkowe informacje

Status:

Nie żyje

Po raz pierwszy pojawia się w:

Pozdrowienia z Łodzi

Ostatni raz pojawia się w:

Śmierć Bromskiego

W postać wcielił(a) się:

Jakub Wesołowski
Marek Bromski - była, główna postać serialu Komisarz Alex. Opiekował się psem, kiedy ten stracił swojego właściciela. Umarł w odcinku Śmierć Bromskiego.

WyglądEdytuj

Marek miał blond włosy średniej długości. Lubił ubierać skórzana kurtkę oraz dżinsy oraz nosić odznakę na szyi. Często był niewyspany.

Opis postaciEdytuj

Marek był drugim znanym nam właścicielem Alexa. Często prosił go, aby przyniósł mu buty i inne części garderoby, oraz żeby poszedł do sklepu po m.in. bułki. Bardzo kochał Alexa. Po śmierci Roberta przygarnął go pod swoje skrzydła. Często rozmawiał z nim jak z kuplem, na przykład o kobietach. Miał dziewczynę i nie mógł się pogodzić z faktem, że ona musi jechać na staż do USA. Nie mógł znieść widoku śmierci dlatego w momencie strzału w odcinku Śmierć Bromskiego zasłonił Ewę Wilk przed strzałem, czego konsekwencją była jego śmierć. Miał dużo przyjaciół, między innymi Rysia i Lucynę. Jego następcą jest Michał Orlicz.

CiekawostkiEdytuj

  • Kuba Wesołowski przyznał, że nie udało mu się zaprzyjaźnić z Rockym. Dlatego podczas nagrań, żeby mieć kontakt z psem, musiał mu pokazywać jego czerwoną piłeczkę. Gdy scena wymagała lizania po twarzy, aktor smarował się psią karmą.
  • Marek podkochiwał się w Lucynie, niedługo przed swoją śmiercią powiedział jej, że gdy ta misja się skończy, to chciałby się z nią umówić.
  • W sezonie drugim był chłopakiem pani weterynarz Aleksandry Lipiec. Rozstali się, gdy ta musiała wyjechać na staż do USA.
  • W sezonie trzecim wpadła mu w oko pani psycholog Ewa Wilk.
  • W odcinku trzecim sezonu pierwszego Agata, sprzedawczyni w sklepie spożywczym, mówi Alexowi, że jego pan bajeruje dziewczyny, a potem pisze na opakowaniu drożdżówek swoje imię i numer telefonu, polecając Alexowi, by zaniósł to Bromskiemu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki