FANDOM

Uniknąć śmierci
Sezon 1, Odcinek 2
Alex episode (2).jpg
Data emisji PL: 10.03.2012
Reżyser: Krzysztof Lang
Przewodnik po odcinkach
poprzedni
Pozdrowienia z Łodzi
następny
Zabójcze misie
Uniknąć śmierci - drugi odcinek sezonu I Komisarza Alexa i 2 ogółem.

StreszczenieEdytuj

Na parkingu przy trasie wlotowej do Łodzi, zostają znalezione zwłoki mężczyzny. Przyczyna zgonu jest bardzo nietypowa jak na środek lata: denat zamarzł. Na parkingu Alex znajduje ślady po płynie, który wyciekł z tira. Podejmuje trop, ale ślad się urywa. Na pobliskiej stacji benzynowej Bromski pyta o podejrzanych klientów. Pracownica mówi mu o dziwnych facetach w busie. Komisarz i pies jadą na pobliskie wysypisko śmieci. Alex dokonuje makabrycznego odkrycia. W plastikowych workach są fragmenty ludzkich zwłok. Do Bromskiego dzwoni dziewczyna ze stacji, że pojawił się bus. Bromski jedzie drogą, którą oddalił się podejrzany samochód. W opuszczonej fabryce jest świadkiem przekazywania nielegalnych imigrantów mafiosom z busa. Uchodźcy podróżowali w chłodni tira. Bandyci zauważają Bromskiego, ale Alexowi udaje się uciec. Biegnie tropem busa, którym mafiosi wiozą Bromskiego i uchodźców. Okazuje się, że imigranci przeznaczeni są na narządy. Ciała mają trafić na wysypisko. Bromski zostaje uwięziony w piwnicy. Alexowi udaje się dostać do piwnicy w chwili gdy boss mafii chce zastrzelić Bromskiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki