Fandom

Komisarz Alex Wikia

Zabójcze misie

26stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Zabójcze misie
Sezon 1, Odcinek 3
Alex episode (3).jpg
Data emisji PL: 17.03.2012
Reżyser: Krzysztof Lang
Przewodnik po odcinkach
poprzedni
Uniknąć śmierci
następny
W potrzasku
Zabójcze misie - trzeci odcinek sezonu I Komisarza Alexa i 3 ogółem.

StreszczenieEdytuj

W centrum Łodzi dochodzi do wybuchu w firmowym sklepie znanego producenta pluszowych zabawek. Ładunek został umieszczony w jednym z misiów. Śledztwo prowadzi do gangu szantażującego łódzkich sklepikarzy. Bromski aresztuje ich szefa. Kiedy wydaje się, że sprawa jest rozwiązana dochodzi do drugiej eksplozji w kolejnym sklepie z misiami. Tym razem ranna zostaje młoda kobieta. Bromski obawia się, że drugi zamach może oznaczać początek krwawej serii. Na miejscu zdarzenia komisarz Bromski zwraca uwagę na nerwowe zachowanie jednego z gapiów. Kiedy chce z nim porozmawiać, mężczyzna rzuca się do ucieczki. Bromski i Alex zatrzymują podejrzanego. To były pracownik fabryki pluszaków, który wysyłał Majewskiej, właścicielce firmy, anonimy z groźbami. Twierdzi jednak, że nie ma nic wspólnego z eksplozjami. Na jaw wychodzą nowe fakty. Asystent Majewskiej był w każdym ze sklepów w dniu eksplozji. Komisarz i pies jadą do fabryki. Znajdują asystenta w hali produkcyjnej – jest związany, przy nim widać ładunek wybuchowy. Bromski ratuje asystenta i zapobiega eksplozji w fabryce. Okazuje się, że za wybuchami stali asystent i Majewska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki